luni, 3 martie 2008

niste nasparlii

O urasc pe Analia Selis (si sper ca asa se scrie). O stiti pe Analia Selis. Nu aveti cum sa nu o stiti pe Analia Selis. E fetita aia mica cu ochii mari care apare la toate emisiunile de divertisment si canta melodia aia oribila, io no soi di achi sau ceva gen. O urasc pe Analia Selis.

Asa. Am zis. Acum ma simt mai bine *psycho*

Ii urasc, de asemenea, si pe Cornelia si Lupu Rednic. Ii stiti si pe ei. Sunt aia care canta peste tot chestia aia cu "dansu si cu cetera is tuata averea mea". El are o palarie handicapata si incearca sa ne convinga ca nu e o palarie handicapata, e un clop, iar ea o chitara handicapata si insista ca nu e o chitara handicapata, ci o cetera.

Asta a fost asa, ca un fel de incalzire trista inainte sa discutam despre Florin Piersic si de ce e el naspa si degeabist. Spuneti-mi ca ma iubiti si ca am dreptate, ma simt vulnerabil si cariera mea de blogger pare instabila :-s /badjoke

Niciun comentariu: