joi, 21 ianuarie 2010

Fumatul poate dauna calitatii spermei si scade fertilitatea.

Adica cum? Adica eu am sperma clasa II? Categoria B? De calitate inferioara? Eu pariez pe sperma mea, si ii invit pe cei care mi-au pus avertismentu' asta cretin pe pachet sa se convinga de culoarea, textura, consistenta si mai ales de gustul ei superior...

Ma rog, hai, fie ca ei. Asta e. Acu n-o sa mai pot sa umplu pamantu' de copii :(

Nu mai stiu cat costau tigarile cand am inceput eu sa fumez, dar cand s-a facut 5 lei pachetu' de Kent am zis ca nu-mi mai trebuie. Acum e 10. Si de fiecare data cand cumpar ma gandesc ca tigarile in sine nu inseamna nici macar jumate din pret. S-au scumpit si inca o sa se mai scumpeasca. Bine, preturi la tigari ca in uniunea europeana, dar noi avem salarii ca in uniunea europeana? Daca maine fac tuberculoza sau cancer la plamani o sa fiu tratat ca in uniunea europeana?

Preturi mai mari, avertismente. Dupa asta s-au gandit ca suntem analfabeti si au pus si poze. Si asa cred ei ca o sa ma las de fumat? S-o creada ei, sunt chiar mai bune.

Un comentariu:

Andrei Z spunea...

stii faza, nu mai stiu de unde exact, cu tipa la ora de biologie? zice profu "sperma este formata in mare parte din zaharuri", tipa "si atunci de ce nu are gust dulce?", profu "asta, draga, pentru ca tu o simti cu baza limbii, unde simti gustul amar".