duminică, 17 ianuarie 2010

social networks

Sergiu Băhăian, omul de afaceri acuzat a fi fost în spatele crimelor oribile de la Constanţa, este prieten pe Facebook cu numeroase vedete şi politicieni. Dan Bălan, Alexandra Ungureanu, Florin Chilian sau Anamaria Selis sunt doar câteva nume de la capitolul – muzică. La secţiunea vedete TV găsim nume precum Daniela Crudu, Teo Trandafir, Cristina Ţopescu sau Horia Brenciu. Nu lipsesc nici mari sportivi din lista de prieteni a controversatului personaj. Cel mai sonor nume este del al lui Gheorghe Hagi.

Câţiva politicieni, precum Honorius Prigoană, Principele Radu Duda sau Sorin Oprescu apar şi ei între numeroşii prieteni, peste 1600, pe care Sergiu Băhăian i-a adunat pe site-ul său de socializare. Suspectul reţinut de poliţie pare să fi avut activitate pe Facebook chiar cu o zi înaintea arestării.

Sergiu Băhăian este susţinător al PNL, conform contului său de Facebook. Pe lista prietenilor virtuali ai lui Băhăian se află şi fostul ministru liberal al Justiţiei, Tudor Chiuariu. Preşedintele organizaţiei sector 4 a PNL, Cătălin Micula, spune că Băhăian nu este membru de partid şi că nu l-a văzut niciodată pe la sediile liberale. "Este o exagerare. Nu l-am văzut niciodată la partid, de regulă asemenea partide caută asocierea cu persoane onorabile", a declarat Micula pentru REALITATEA.NET.

Unul din prietenii săi virtuali de la HI-Q, Mihai Sturzu, spune că nu îl cunoaşte personal pe Băhăian. "Adunând toţi prietenii de pe toate site-urile de socializare am în jur de 20.000 de prieteni. Îmi pare rău că printre ei se află criminali. Eu doar accept oricui, mi-am atins limita superioară pe Facebook, poate trebuie să fac o selecţie în lumina ultimelor evenimente. Nu sunt atent acolo, dau accept la oricine", a declarat Mihai Sturzu la Realitatea TV.


Am ramas eu in urma cu retelele sociale? Toata actiunea s-a mutat pe facebook?

Dragi jurnalistii pulii mele. Pe facebook, de fapt pe orice retea sociala, cu un singur click devii prieten cu oricine. Ma rog, daca vrea si el. Asadar respectivii (daca ala o fi contu' lor de facebook adevarat, nu ala facut de fani) sunt vinovati doar de un click. Daca se aflau in lista lui cu prieteni nu inseamna ca sunt tovarasi de mici, ca ies la suc sau ca se cunosc. Sa luam cazul meu. Pe hi5 (ma rog, si eu speram la mai mult, n-a fost sa fie) am momentan 1096 de "prieteni". Prietenii din viata reala, ii numar pe degete. Din astia 1096... 90% nu i-as recunoaste pe strada. 50% dintre ei m-ar face sa stau cu mainile pe telefon si portofel daca s-ar aseza langa mine in troleu. Traficanti, delicventi, tarfe (ohohoo!) pedofili (oohooohooooo!) poate si mafioti (acu, fiecare ce intelege prin asta), pun pariu ca am printre "prietenii" mei macar cativa. Dar eu nu am gresit nimanui cu nimic. Sunt o persoana calda, iubitoare, imi plac florile si arunc hartii numai la cosul de gunoi. De aceea, "jurnalistul" de la realitatea care a scris "stirea" asta (numele nu apare) e un ratat care probabil n-are treaba cu viata in general si internetu' in special.


Mai simpatic e baiatu asta de la hi-q... Ori e atat de prost incat se scuza pentru nimic, ori si-ar vinde si posterioru' pentru 2 minute in care sa apara la teve.

In other news, pentru fanii care vor sa imi viziteze profilul, pot fi gasit aici. Dar asta numai dupa ce va dau accept, ca sa ma asigur ca nu sunteti criminali sau ceva.

Lasatzy comm :*!

Niciun comentariu: